【坐月時曾情緒崩潰】關心妍:有咩閃失擔當唔起

    關心妍今日在灣仔會展BB展覽,出席其代言人宣傳活動,與一眾新手媽媽及孕婦分享生bb經歷,在現場見到小朋友愛心爆棚。

    回想當年懷孕期間,關心妍話:「因為唔使工作完全冇壓力,食完嘢就瞓覺,反而生完BB之後換片、沖涼咩都唔識,雖然有陪月,但屋企好多人,有兩日突然情緒崩潰控制唔到,暱埋咗入房,自己有信仰跪低祈禱,喊咗半個鐘釋放出嚟,之後充滿力量。屋企人初頭都唔知,後來老公都問咩事, 大家都未湊過小朋友,我哋又等咗咁多年,有咩閃失擔當唔起,好彩之後無事。」 關心妍仲話補身都好重要,坐月食咗幾斤米, 健康好情緒都會好。

    關心妍女兒Jovia下個星期就會上學前班,已經為女兒作好準備 ,女兒上學前班後,關心妍就可以每日騰出三小時打理其開設音樂學院 ,早前佢親自單對單教學,一堂接一堂,連飲水同去廁所都冇時間,現時會識得調教。

    歌手盧凱彤的死訊震驚樂壇,與她同期出道的關心妍,今日在灣仔會展出席活動時,對於盧凱彤今早突然墮樓逝世,關心妍獲悉後目瞪口呆。

    她透露:「我哋同期新人合作,一路欣賞對方音樂,聽到呢個消息好突然,完全冇諗過,知道佢有抑鬱症,所以點解我成立音樂學院,就係想幫助有需要嘅人,尤其係圈中人,抑鬱真係傷害咗好多人,有時不由自主,有呢個病要去睇醫生,發現朋友有異樣都要多加關心,伸出援手。暫時唔知對方係乜嘢原因,如果真係有抑鬱係可大可小,病情好返後又可能會反覆,康復後都要留意,要多啲分享唔好收埋自己,希望佢嘅靈魂可以rest in peace.」

     

     

    (apple daily)

    SHARE