【首度剖白承認…】結婚近三年未有所出

    分手八年後復合,復合短短4個月就決定結婚,轉眼佢哋都已經結婚近3年,一直很想當媽媽嘅佢,直到目前肚皮都冇乜動靜,最近佢接受傳媒訪問時,佢坦承身體出咗狀況,目前正調理身體,更指佢哋兩夫婦會堅強面對呢件事,但就冇講到身體出咗咩問題。

    15年,蔡詩芸同台灣型男王陽明訂婚時,就傳出佢懷孕嘅消息,其後證實只係傳聞,但係一直好鍾意小朋友嘅佢,結婚近3年,就未有傳出有喜,佢接受訪問時就語帶保留咁話,呢啲係佢哋兩公婆嘅隠私,不過佢就坦承去年底身體就出現一些狀況,一直到而家都調理緊身體,佢話:「我覺得我們一起都很堅強面對」,對於懷孕,蔡詩芸表示會用順其自然嘅態度,亦希望外界唔好俾佢哋兩公婆咁大壓力。

    其實蔡詩芸與王陽明婚後都各有各忙,去年底她身體出狀況時,王陽明正於外地拍戲,但當時她亦未有聯絡老公,依然係一兩個星期先同老公通一次電話,俾足信任老公,咁樣反而令到夫妻關係更加緊密。

     

    (apple daily)

    SHARE