【不是所有懷孕過程都是順利的】大肚Coffee:之前做過子宮手術…

    林芊妤(Coffee)早前正式簽紙成為翟志榮太太,而佢仲係雙喜臨門,宣佈佗B。雖然Coffee已經佗咗7個月B,但佢身形仲係好fit吓,繼續有出席公開活動,又會如常做瑜伽,仲開始喺社交平台講吓懷孕媽媽嘅生活。
    Coffee近照 (資料圖片)

    Coffee今日喺Instagram貼相,仲寫咗段長文分享心情,稱胎盤低,需要加倍小心護理:「不是所有懷孕過程都是順利的,孕婦經常會遇上不同問題,原因不一定是因為媽媽問題,很多先天和後天的因素影響……其實我也是胎盤低的媽媽,有很多媽媽告訴我她們要一直睡床,而我屬於較幸運還可以自由活動,但為免出血,還是要比正常孕婦小心。」

    (林芊妤 Facebook)

    Coffee提到,如果懷孕32週後,胎盤仍未上升的話,就係胎盤前置,好大可能要開刀生B。由於Coffee一直打算自然生育,所以難免感到失落,不過好彩佢態度積極:「明白到不是所有事情也能控制的,現在的生活節奏也要慢下來了,做做簡單的孕婦瑜伽,乖乖安胎。」

    同樣都係佗緊B嘅好姊妹李悅彤(Liddy)都有留言話:「可能你之前活動得太多,太操勞,始終懷孕係需要多休息,跟普通人就是有分別,現在要好好休息下啦,為自己、為BB一起加油!」

    好姊妹李悅彤(Liddy)

    傳媒揾過Coffee,原來佢今日本來同老公飛歐洲度蜜月,但日前檢查發現胎盤前置問題,決定留港。Coffee話:「醫生都話留喺香港休息吓好啲,不過佢有講一定唔關我做運動事,反而話可能因為我之前做過子宮手術。」

     

     

     

    (apple daily)

     

    SHARE