【慢慢執嘢】自爆睇睇吓穿羊水:好鎮定打畀醫生,先知生得

    今天出席Now TV 2018年第三季度全新節目巡禮,更收到大會送予她們今季巴塞隆拿的BB球衣,上面更有球星古華特簽名,認真有心思!她們指今次是首次媽媽Group一齊出席活動,非常高興。

    兩位媽媽又透露因為要照顧小朋友,所以看電視就是她們的最大娛樂,Ana說:「Maya好鍾意睇卡通片,特別有關公主系列,亦會睇足球節目。」又透露有差不多兩年半沒到戲院看戲,最後一次是在生第一胎前,還笑言:「睇睇吓仲穿羊水,之後仲好鎮定打畀醫生,先知生得,我仲慢慢返屋企沖涼同執嘢。(當時睇緊咩戲?)睇梗James Bond(占士邦)嘅戲。」而JC則指除了出街吃飯外,很多時間會留在家中:「我鍾意唔打扮,就咁喺屋企着睡衣睇戲,感覺好舒服。」

    名模Jessica C.(JC)同Ana R.

    問到會否培育小朋友做足球員?JC指囡囡Tessa非常活潑:「佢成日追住個波周圍走嚟走去,仲會叫老公扮龍門,好搞笑!」Ana就指囡囡Maya好喜歡和爸爸一起看足球。

     

     

    (on.cc)

    SHARE