【舊愛閃婚嫁特工】吳卓羲醋意濃:我夠係警察咯!

    講到與劉心悠拍攝追逐戲時,心悠不慎拉傷,藝人吳卓羲(Ron)說:「寧願跑快啲一Take過,就唔使NG,其實好多時都一次OK!佢好專業。(拍呢套戲辛唔辛苦?)熱囉!同埋多人,但拍呢類本土戲都幾好,附近檔口都合作。(你黑眼圈好勁喎!)都日以繼夜!好多夜班戲。」

    Ron表示戲中角色是睇賭檔的古惑仔,曾夢想是做警察,問到有否感情線?他說:「我中學暗戀心悠,係鬥氣冤家咁。(有冇親熱戲?)冇呀!少少失望,拖手已經好親熱喇!拖咗成日,好夠喇!但點知一拖佢,佢就拉親喇!真係唔好意思,之後梗係要對佢好啲喇!如果唔係我就千夫所指喇!心悠BB畀我拉親喎!」Ron表示拍畢此戲後返大陸拍戲,之後再返港拍《飛虎極戰2》,之後再返大陸開工,工作已排到明年底。

    講到舊愛張馨予將嫁人,Ron大方送祝福:「恭喜佢!(你急唔急?)冇時間,識人同拍拖都要時間,唔通食餐飯都趕住開工咩?」對於張馨予老公是名特工……

    經常拍劇演警察的他笑說:「我夠係警察咯!總之恭喜佢啦!」即醋意濃濃…

    張馨予 (資料圖片)

     

    (原文:on.cc)

    SHARE