【九個月B性別曝光?】會喺預產期前幾日搞:到時可能突然作動出世

    她透露近日把握時間與老公二人世界出街看戲:「因為好多朋友分享之後要湊小朋友,就唔會有時間。」問到臨盆在即,心情如何?她指既緊張又興奮:「我都有問其他朋友傾湊B心得,而老公就話最緊要大小平安同健康。」又直言希望可以自然分娩,不過她指醫生表示要看情況,再作決定。

    「卸貨」在即的她穿上薄紗裙同高跟鞋出席活動。席上她獲大會贈送今季巴塞隆拿的BB球衣,上面更有球星古華特的簽名,她直言非常珍貴,又指期間獲古華特摸其肚子送祝福,希望BB將來是一位出色足球員,隨即令人猜想她佗仔,但Rosemary笑言:「女仔都可以做足球員。」

    問到是否已執好所有BB用品?她表示屋企現時非常混亂:「因為又要搬Office,所有嘢都擺晒喺廳,不過老公叫我放心,生完返到屋企就會執好晒。」至於差一個月就到預產期,Rosemary話:「心情又緊張又興奮,今次係第一胎,好彩身邊嘅朋友都俾咗好多意見我,老公首要著重嘅係媽咪同BB健康,我會嘗試自然分娩。」

    講到Baby Shower,Rosemary表示喺預產期前幾日舉行,到時可能突然作動出世,好姐妹JC笑說:「咁就變成real shower。」問到Rosemary有冇聯絡媽咪Julie通知就榮升為婆婆?佢話:「佢都有自己嘅生活,如果佢想見到小朋友,我都唔會say no。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE