【余德丞昏迷】TVB繼續ICU直播 林子博:係人哋唔理解我哋

    28歲無綫新晉男神余德丞(Dickson)前晚踢波期間暈倒昏迷,被送往瑪麗醫院,目前在深切治療部搶救中,仍未甦醒,新聞處表示目前余德丞情況危殆。

    無綫官方app在余德丞被送入ICU後,積極開Live匯報最新情況,主持人林子博索性就在ICU外開Live,無綫官方fb page亦全力配合,出post稱「想知最新余德丞情況要留意bigbigchannel,林子博會幫大家跟進最新消息!」、「點擊睇更多詳細報導:余德丞(深切治療)現場」,令網民反感。未知是否因此,無綫和app的官方fb page都減少廣告植入字句,但而ICU外直播則仍然繼續。

    《蘋果》今日向瑪麗醫院公關部查詢,究竟醫院範圍為咪可以做直播節目?發言人鄺小姐電話回覆話:「其實就唔prefer嘅,但係佢唔影響到人,我哋又好難阻止,當然最好梗係唔好啦!」鄺小姐又稱暫時未收到有投訴,但院方會派員了解情況。

    林子博亦有在Live中回應網民,他說:「可能最近有啲人有睇報道係關於我喺呢度做直播嘅消息,其實我覺得係人哋唔理解我哋作為記者嘅職責工作,或者我哋電視台嘅一啲決定,例如喺度做直播或者採訪。我理解嘅,始終佢哋唔係呢行,佢哋可能未必理解到作為記者職責係啲乜嘢,但我希望大家了解明白,抨擊嘅同時,唔好講一啲影響病人或者病房家屬嘅感受。」

    「我相信大家都會慎言,但都會有啲鍵盤戰士,佢哋會喺網上打一啲字上去,寫一啲評語上去,可能講一啲比較難聽嘅說話。講一啲難聽嘅說話我唔介意,但係如果你講個病人,我覺得好似唔係咁恰當。佢屋企人睇到呢啲留言,喺佢哋咁擔心嘅情況下,仲要睇到咁嘅留言,心情會係點樣吖?」

    林子博又稱,因為現在消息混亂,故此有需要繼續做直播。「變咗大家可以知道最新第一手消息,知道依家發生緊乜嘢事。」但其實政府新聞處今早亦有回覆傳媒查詢,稱余德丞仍然情況危殆。TVB旗下嘅big big channel喺余德丞入住嘅瑪麗醫院ICU門外做直播,畀網民鬧爆,話為咗為點擊同呃like可以去到幾盡,但big big channel今日仍然你有你鬧,佢有佢繼續做直播。

    (蘋果日報)

    SHARE