【入院四日】大肚吳日言:每日要打四支針打到BB出世為止

    Yan今日接受電話訪問,佢話:「其實我上個星期去檢查身體,佢本來要我即時入院,但因為有嘢做,所以延遲咗幾日先入。」

    34歲吳日言(Yan)懷孕23周,早前去醫院做檢查,發現血糖過高,醫生建議留院觀察,結果一住便4日。今日佢喺facebook上載新相,笑得好開心嘅佢留言:「這是重獲自由的笑容。話說前幾天在醫院留院觀察血糖指數,去到第四日,真係崩潰,再唔出院我真係會發癲,因為喺醫院真係好悶好悶,幸好終於可以回家。大家不用擔心,我會按時為自己打針,直至BB出世。」

    但就喺文尾加hashtag寫「媽媽唔易做」、「媽媽真偉大」、「妊娠糖尿病」、「打針唔洗驚」等字句。

    Yan今日接受《蘋果》電話訪問,佢話:「其實我上個星期去檢查身體,佢本來要我即時入院,但因為有嘢做,所以延遲咗幾日先入。」Yan續指,「依家每日要拮七次手指,打四支針,自己學識咗返嚟屋企自己打,但要幾準時打,每餐之前要打,打完就要即刻食,唔係驚會暈。」

    Yan留言後有唔少朋友同佢打氣,叫佢加油,佢自己就話都唔係太擔心,因為知道BB無事,純粹因為佢懷孕令荷爾蒙變化有呢個問題,但就要一直打針打到BB出世為止。佢笑住話:「我相信自己頂得住,係要戒食甜嘢慘啲囉,因為都好鍾意食甜嘢,同埋食咗開心啲,其他方面都會食清淡啲,食嘢唔可以過量。」

    (蘋果日報)

    SHARE