【雙喜臨門】準新郎黃德斌心情靚爆:係呀!多謝大家關心

    昨日下午佢哋就去到圓方嘅Grand Cinema謝票,呢一場全院滿座,觀眾完場後見到德斌同Jennifer都非常驚喜,連聲鼓掌,佢哋仲現場抽出三位觀眾交流,最後更有女觀眾主動大聲恭喜德斌,搞到即將結婚嘅德斌鬼咁開心。

    黃德斌、吳鎮宇同余香凝(Jennifer)等主演嘅勵志電影《逆流大叔》贏盡口碑票房,上映兩星期,本周票房竟比上映首周上升,雖然今日一號風球又曝雨,但冇阻主角德斌、Jennifer同陳詠燊導演等興緻,「颱風式」連走6場謝票。

    票房報捷,加上已入紙申請註冊結婚。

    對德斌嚟講真係雙喜臨門,佢話:「係呀!多謝大家關心。」問到婚期,德斌就話唔講住:「依家搞緊,我乜嘢都唔講,係因為另一半唔係圈內人,亦都唔係話突然就結,大家成日問我,我都話隨時可以,我哋都係簡單同啲親戚朋友食飯。」

    未婚妻Joyce (資料圖片)

    而Jennifer就話已經恭喜咗德斌,佢仲話自己好貪心,希望票房達千萬,可以夾埋德斌嘅喜事一齊大搞慶功。

    一眾演員都話期待開續集,導演笑言下一部叫《逆流大嫂》,德斌都話想原班人馬拍續集,就算再辛苦都冇所謂,仲話可以做大嫂背後嘅男人。陳詠燊導演就話:「係唔係拍大嫂就需要大家嘅支持,呢一部係為香港觀眾拍嘅電影,外人會睇唔明,希望大家支持香港電影,認識新演員。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE