【剛發現患妊娠糖尿】大肚吳日言今日已經忍唔住

    懷有身孕嘅藝人吳日言(Yan)早前去醫院做檢查,發現血糖過高,自爆患妊娠糖尿。醫生建議留院觀察,搞到要入院留醫4日。

    件事令佢心情唔係好好,仲話好悶添!不過,Yan呢日就喺社交網同網友透露佢終於可以出街吃喝玩樂,並留言:「行街、睇戲、食飯,外出足足8小時,感覺好滿足!」

    隨後再上載食牛扒嘅片:「終於可以食牛扒喇!」見到佢食得相當滋味,個樣不知幾開心,真係隔住個mon都知佢恨咗好耐!不過網民都叮囑佢唔好食咁多,淺嘗好,始終身體要緊呀!

    中大醫學院婦產科學系譚永雄教授建議,所有孕婦在懷孕24至28周期間進行口服葡萄糖耐量測試,尤其高危孕婦包括肥胖、吸煙、血壓高、血脂高、家族有遺傳糖尿病等,以篩查妊娠糖尿病,當孕婦確診患病後需控制飲食,令血糖回復正常。

    他又提醒婦女應避免在懷孕期間過分進補,孕婦每日只需額外的300卡路里便足以供應給胎兒,毋須過分增加食量。

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE