【早前發現胎盤低】Coffee林芊妤再覆診:慘啦!

    已經懷孕七個多月嘅Coffee(林芊妤),本月初佢就係ig度留言講到自己胎盤低,需要加倍小心護理,佢仲話如果懷孕32週後,胎盤仍未上升的話,就係胎盤前置,好大可能要開刀生B。

    原來Coffee昨日再到診所覆診,佢喺社交網度留言話:「今天去檢查,黃醫生說BB頭大,但腿短而且肚子大,難道因爲我經常叫他肚腩仔,慘啦!不過肚腩仔很健康是大B,那就已經足夠啦」,有網民就留言話,其實BB大小並不是問題,最緊要係BB健康,仲有網民問BB似邊個喎!

    琴日要覆診,但前一晚Coffee亦無話早啲休息喎,見佢好夜喺社交網上載咗一段短片,見到佢着住比堅尼喺洗手間度自拍,佢留言話:「同肚腩仔去游夜水~不過應該改名叫大肚腩了,#58kg#7monthspregnant」。

    Coffee剛才接受傳媒電話訪問,佢透露昨日去咗做例行檢查,問到佢胎盤前置問題如何?佢邊喺跑步機步行邊說︰「醫生話唔好做啲太劇烈運動,減少啲工作就ok。」

    Coffee話自己之前太忙,「可能之前太忙,又出活動、做gym、又夜瞓剪片,醫生話唔好太粗勞,我而家都教少咗班。」佗住7個月BB嘅Coffee,依家重咗10kg,問佢緊張嗎?佢話︰「唔係好緊張,想快啲生,覺得依家好無聊,我份人忙慣,依家行路都要減慢啲。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE