【公開戀情?】唐文龍楊柳青耍花槍:年紀唔係問題

    無綫新劇《解決師》在將軍澳電視城進行探班活動,新加入劇組的唐文龍與早前被傳撻着的楊柳青碰面,他步向楊柳青時突然隔空作狀、扮咀女方,打招呼笑說:「好耐冇見。」事出突然,楊柳青表現尷尬,掩嘴不停傻笑。

    狂讚楊柳青

    兩人接受訪問時,問文龍是否公開戀情?他邊滴汗邊說:「我哋之前一齊拍詠春片,佢係一個好聰明伶俐、美艷動人、身手敏捷,好好嘅女仔,大家係好朋友。(係咪女朋友?)唔係。(發展緊?)唔係,友誼就發展緊,拍完詠春片之後大家都各有各忙,冇見面。(拍劇可以多啲見?)我哋唔多對手戲,但都唔代表喺廠冇接觸嘅。(接佢收工?)我連佢住邊都唔知,大家真係好耐冇見,遲啲詠春片剪好,再約佢出嚟食飯睇吓,或者到時又再唔小心畀人影到。」在旁的監製劉家豪笑說:「搞掂咗喇。」

    拍拖最緊要夾

    楊柳青則指事前不知道文龍加入劇組,見面也感驚喜。問文龍是否她喜歡的類型?她笑說:「我自己就鍾意高大威猛、黑黑實實、運動型。」文龍則笑說:「但係啲人成日都話我48歲。」楊柳青笑說:「年紀唔係問題,最緊要夾。」文龍即大讚她識貨。

    (on.cc東網)

    SHARE