【未曾錯過繼子每一個重要的時刻】張丹峰:我的乖兒子

    洪欣嘅強國老公張丹峰早前被大陸網友爆佢背妻偷食經理人畢瀅,洪欣同張丹峰都先後為事件澄清,事件曝光後,《蘋果》就影到洪欣同張丹峰帶埋囡囡去銅鑼灣行街街,以行動闢謠,力證婚姻冇問題。

    噚日係洪欣同莫少聰所生嘅囝囝張鎬濂嘅18歲生日,繼父張丹峰就喺微博貼咗佢哋一家四口嘅慶祝相,再一次以行動證明佢哋一家生活得好幸福,並未受到之背妻偷食嘅報道所影響。張丹峰留言話:「18歲生日快樂,我的乖兒子!從今天起,你要做一個有擔當的男子漢,為自己的夢想努力奮鬥吧,你是爸爸媽媽的驕傲,加油!」

    雖然張鎬濂並非張丹峰嘅親生囝囝,但係佢一向都好疼錫鎬濂,今年5月張丹峰亦有抽空出席鎬濂嘅中學畢業典禮,當時佢亦留言話:「未曾錯過哥哥每一個重要的時刻,中學畢業啦!從幼兒園,小學到中學怎麼感覺一眨眼就過了,時間的去哪了?哈哈,還好我們都沒老。」果然係一個絕世好爸。

     

    (蘋果日報)

    SHARE