【之前講明唔剝蝦】但就被揭六年前話過:我超愛剝蝦給人吃

    一個男人嫁唔嫁得過,有好多準則,大S就喺大陸節目《幸福三重奏》以身作則,以經驗教一班姊妹。

    大S日前喺節目入面話自己唔特別鍾意食蝦,因為唔鍾意剝殼,仲話阿媽教落:「從小到大吃蝦都是爸爸剝,自從爸爸不在後,自己就不吃了。我媽就說『吃蝦一定是要男人幫你剝』」令到包括佢老公汪小菲在內嘅3位男士,都即刻幫老婆剝蝦。

    節目出街後,大S已經解釋只係想藉住剝蝦呢個過程,觀察下老公有幾體貼。不過有就人搵番一條6年前嘅微博,原來大S就話過好鍾意剝蝦:「本人不吃蝦,但超愛剝蝦給人吃。我想第九禁區的蝦人一定很恨我吧。」

    對比兩次說法,唔知大S係喺6年內轉變咗,定係為咗節目效果變到唔鐘意剝蝦呢。至於呢句「剝蝦論」名言,有人批評大S公主病,但汪小菲一啲都唔介意,仲喺微博護妻,話大S為自己生咗好健康嘅小朋友,剝蝦咁小事,老公幫老婆手都好應該。汪小菲仲好寸咁反擊,話有啲人要照顧兩老,又要做家務,仲要驚咗老公唔敢提出一個小小嘅剝蝦要求,應該好好咁檢討下。

    (蘋果日報)

    SHARE