【佗B八個月】林芊妤:明白有啲嘢需要犧牲

    林芊妤(Coffee)、楊柳青噚晚到中環,祝賀前落選港姐林慧倩投資6位數字開嘅餐廳開幕,佗緊8個月BB嘅Coffee着住露肩裙,襯平底鞋現身。

    佢急不及待讚自己:「我好乖唔着高踭鞋,B仔就快8個月,之前胎盤前置,每個月都覆診,早排太操勞,胎盤未上返去,醫生話咁樣好易會出血,比較危險,原本想同老公去旅行,都要打消呢個念頭。」

    為咗BB安全同自己健康着想,Coffee明白有啲嘢需要犧牲,雖然老公翟志榮(Weng)近呢兩個月較得閒,佢話:「我自己嘅工作都cut咗好多,係想趁呢段時間去旅行,因為BB出世之後就冇二人世界機會,本來想去土耳其或澳洲。」

    講到生B準備功夫做成點?佢就開心話得到好多贊助,BB床同必需品都齊晒:「之前搬新屋,因為大肚婆有避忌,所以老公負責搬,我就返娘家住,好多嘢仲未執,下個月又要上育嬰班,已經搵咗陪月姐姐。」

    (蘋果日報)

    SHARE