【陪祖藍食刺身】大肚李亞男:好驚

    李亞男上月宣佈懷孕成功後,今日穿上藍色薄絲長裙,配上一吋多粗踭鞋,精神奕奕現身沙田為梳化店擔任揭幕嘉賓。

    亞男身形同面形未見走樣,佢笑指有時自己也忘記腹中BB,不自覺地越行越快,而平日都有行公園做運動令身體再強壯,而老公王祖藍都很放心自己,冇過份管束,問到祖藍會否陪伴戒口?亞男話:「我都會陪佢食刺身,因為佢好鍾意食,但係佢會同我講話啲刺身過咗期,臭嘅,好難食。」

    亞男話懷孕至今身體未有出現嘔吐情況,只是初期較攰易眼瞓,相信BB都吸取好多營養:「最近開始感覺到BB有少少郁。」問到係咪已經懷孕5個月?佢話:「過咗4個月。」至於性別就稍後公佈,但通常大家指頭一胎係女會似爸爸,如果係仔就媽媽,亞男話:「佢啲基因咁強,好難講啦今次呢單嘢,好驚!」問到好驚係咪對BB性別有所暗示?亞男就話:「唔係,係我好緊張。」

    至於李亞男身邊班好姊妹如鍾嘉欣提議自然分娩較好,亞男自認超級怕痛,但又知道自然分娩復原快,加上自己骨架大應該易生,現時仍思考當中,問到祖藍係咪已答應陪伴入產房?亞男透露:「呢個都係考慮嘅其中因素,因為如果我穿羊水時候,爸爸喺台上做嘢,咁我就會好失望;若果係開刀,咁爸爸就可以請假,所以爸爸個期都好緊要。」

    (蘋果日報)

    SHARE