【有問過導演需唔需要…】疑似佗B:其實之前拍《BB來了》…

    甄詠珊、莊思明等今日喺中環參加髮型屋開幕活動,甄詠珊十月會開拍新劇,飾演懷舊年代角色,在言行舉止上有難道,依家不斷向前輩取經,將自己帶到回到過去年代。

    近日甄詠珊喺網上上載整湯圓照片,佢話:「近日創作卡通湯圓,將以前細個鍾意嘅卡通融入湯圓之中,點知大獲好評,決定開班教小朋友,已經招收咗學生,會研究更多唔同款式甜品,希望可以持續開班,身邊好多朋友試過手勢後都讚。」仲同大家分享整湯圓小貼士,就係要用熱水開粉,咁先可以令到湯圓更煙靱。

    見藝人麥皓兒(Joey)身形發福不少,她坦言不少人都說她肥了,她笑言:「我唔係有BB,其實之前拍《BB來了》,我都有問導演我需唔需要減肥,佢話我喺劇中飾演新手媽咪,啱啱生完未收身,個身形咁都好合理。」她解釋發胖原因是之前修讀學士學位,經常坐在電腦前寫論文,少郁動:「我要食甜嘢先有靈感寫論文,所以食多咗,加上我少咗拍劇同少做運動,作息定時,所以好吸收,心廣體胖。(肥咗幾多?)畀大家估吓,大家都話我係幸福肥,至於會唔會減肥就睇下部劇需要,我可增可減。」

    劇集《BB來了》

    Joey笑言一肥就全身肥,惟獨荷包沒有肥:「因為我用好多錢去買零食,其實我都幾大食,我有個花名叫黑洞,我好擦得,食量超過男士,一星期食四晚放題,一次過可以食兩盒燒味飯,壽司都食到30件以上。」

     

     

    (綜合報道  / apple daily / on.cc)

    SHARE