【佗B已經5個多月】產檢時發現有瘤:遲啲先決定…

    問到依家佗B情況?佢話:「依家5個半月,我開始feel到有啲攰,有時會腳會少少抽筋,可能啲筋緊啲,老公有同我『鍊』吓。我哋啱啱去完大阪旅行,行好多街,腳有啲腫,我又唔敢搽按摩膏,休息為主。」

    佗B約5個多月嘅董敏莉(Monie),早前跟律師老公莊耀金去咗大阪享受Baby Moon,由於佢個肚開始天天脹大,所以有時會腰痠背痛,行多了會攰同抽筋,但距離「卸貨」仲有起碼4個月,Monie開始諗計改善,佢聽好多孕媽媽分享不妨做吓大肚瑜伽,於是佢就去向瑜伽導師如楓拜師。

    董敏莉前年嫁給律師老公莊耀金,今年底二人世界將添新成員(資料圖片)

    仲話未feel到BB喺肚中踢嘅感覺,「反而有彈吓彈吓,可能佢仲好細隻,未有話胎動,遲啲先會,醫生話佢依家喺我肚中游水。」Monie話初孕有嘔得好犀利,佢話:「又嘔又食唔到,瞓唔好,依家情況穩定番,初初有幾個月,我停晒冇做運動,成日瞓,依家BB開始大,人會易攰,頸開始緊,所以今日做吓瑜伽,拉吓筋係好啲,我都會盡量keep住做吓。」

    BB預產期喺12月初,但Monie卻有預感BB會提早出嚟,話唔定同佢一樣喺11月尾生日。Monie未決定剖腹定順產生B,「第一次產檢,醫生話發現我有子宮肌瘤,佢嘅位置近產道,可能冇得揀順產,但醫生話有機會會改變,可以遲啲先決定。依家每次產檢,都會睇下肌瘤大細,暫時BB喺上面,肌瘤喺下面,唔會影響大家。開頭知道子宮有個肌瘤,我都驚,我有上網睇肌瘤對BB有乜嘢影響,好彩位置唔影響,只影響生產方法,都OK。」

    Monie老公一早答應陪老婆入產房打氣,「佢要剪臍帶。」好多星爸爸剪過臍帶,佢哋都形容似「剪豬腸」,Monie話:「佢未練,佢有問我,我都聽講唔容易剪。」Monie夫婦都鍾意小朋友,但因為肚中嗰個未出世,佢唔敢決定幾時再追多個,「生咗呢個先,呢幾個月以嚟,每日都有唔同感覺,係開心嘅,但唔同階段,去產檢時都有唔同嘅擔心,生咗一個先再諗。媽咪已經催定我再生,心急過我。」

    身形瘦瘦嘅Monie個肚唔算大,佢話只係重咗5、6磅,係正常標準,「之前成日嘔,體重輕咗,呢排有返胃口,體重先追番,我佗B後胃口少少變咗,我鍾意食皺皮瓜,尤其鍾意食水果,只係戒口唔食生嘢。」Monie已開始買嬰兒用品,佢話:「買咗BB衫、奶樽、嬰兒車同玩具,得閒就買。」Monie話坐月有媽咪幫手,但佢會想學自己湊BB,「依家同老公喺屋企,用公仔模擬真BB,學吓點抱同換尿片。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE