【傳拍大台劇戲假情真】孖公仔睇完戲揀家電同居!?

    不過兩人正值事業搏殺期,故將戀情低調化,但會間中隔空互傳不排除發展機會的説話,向對方暗示。早前二人被發現不用開工的日子,相約睇戲,當日兩人齊穿t-shirt和牛仔褲,打扮休閒,睇完戲還一齊揀家電及在雨中漫步,唔通打算同居?

    藝人朱晨麗(朱朱)與何廣沛去年合作劇集《超時空男臣》,於劇中飾演情侶的他們被傳戲假情真,撻着姊弟戀。

    朱朱接受東網訪問時否認兩人拍拖,表示只是朋友聚一聚:「朋友嚟嘅啫,同行仲有其他朋友,一齊食飯好正常,只係Focus喺我哋度,我同女仔出街,佢哋唔會影,一班人都唔會影嘅。」

    朱朱直言自己近期經常開工,需要出去見朋友Relax一吓:「呢排成日開工,唔約朋友出嚟傾吓偈會變咗自閉,冇咗自己生活、自己人生,唔知自己做緊乜嘢㗎!日日活喺戲裏面唔得㗎。」

    而男方亦指與朱朱只是朋友間食飯:「其實都只不過係普通食吓飯啫。」

    (on.cc東網)

    SHARE