【網民大讚超襯】被爆同爆超蓮撐枱腳

    何超蓮何超蓮

    賭王千金何超蓮跟台灣歌手吳克群分手後,裙下之臣停不了,繼霍啟山、方力申、楊受成細仔楊正龍、強國富二代劉根森後,最新上榜嘅護花使者係成龍之子房祖名,有傳媒影到祖名現身超蓮開設嘅牛肉麵店,與嬌俏老闆娘四目相投撐枱腳。房祖名 何超蓮的圖片搜尋結果

    祖名數年前在北京涉毒被捕,獲釋後返台灣重過新生,好耐冇嚟香港嘅佢,日前現身銅鑼灣與超蓮蜜會,兩人邊食邊傾好開心,老闆娘超蓮着側門大開衫露tube top,性感迷人,兩人食飽飽後,祖名更做柴可夫送超蓮返屋企。

    對於被傳媒影到與祖名撐枱腳,超蓮回應《蘋果》表示:「感謝祖名大哥來我的牛肉麵店捧場!玖五牛肉麵真的很好吃的喔。」乘機幫店舖賣廣告。

    去年祖名在ig晒超蓮合照,已經力撐超蓮有份搞嘅「一起微笑」慈善組織,當時超蓮留言回應:「感謝大哥」,睇嚟兩人似係兄妹情,有網民留言話佢哋「超配」,但亦有網民話:「當哥的味道」,唔知經過時日洗禮,呢份兄妹情有冇機會變做男女之情呢!

    (蘋果日報)

    SHARE