【懷孕六個多月】針不離身:飯前同臨瞓前都要打

    她出席電影首映,懷孕中的她手腳仍然纖幼,表示現懷孕六個多月:「但屋企人話我個肚好細,趁依家行得好想出吓街,朋友話之後我就唔想出去,會好論盡,好似恐龍咁,還好依家手腳仲呃到人,冇好腫。」她亦謂已知BB性別,但未公布住。

    而講到她之前因妊娠糖尿要入院,她表示:「因為血糖指數好高,做產檢時畀人『的』咗入醫院,住咗四日三晚,悶到慌,大肚婆情緒又激動,最後一日我同醫生爆喊講話想返屋企。(依家冇事?)我係中咗妊娠糖尿,同飲食超標,依家要每日打針,出街一定要打針。」

    藝人吳日言謂現時每日要打四支針來控制指數:「飯前同臨瞓前都要打,打到生為止,仲要打多4個月,同埋之後要加藥,但醫生話唔使擔心,所以依家每日我真係針不離身。(好痛?)我打肚皮嗰度,已經係最舒服個位,因為最多脂肪,希望BB出世健康,媽媽受苦都在所難免,將來佢大個我會同番佢講呢個紀錄。」

    她亦謂在醫院見到其他孕婦入院生B:「佢哋係咁話好痛,啲人又走嚟走去好忙,所以變咗我都聽唔少嘢,都已經擔心緊第時順產定開刀好。(你想呢?)我想試吓做媽咪順產嘅感覺,但又驚痛。」她謂預產期是12月頭,預約了港島的醫院。

    曾慶祝江若琳蕭潤邦麵舘開張 (資料圖片)

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE