【同蕭正楠不結即分?】傳黃翠如已經無耐性等落去…

    蕭正楠同黃翠如拍拖4年,其間屢傳婚訊,喺今年4月仲有傳佢哋去出走秘密註冊,不過事後佢哋話:「結婚嘅傳聞已經回應得太多了,不再回應喇!多謝關心!」

    唔知係咪因為翠如日前去咗《美女廚房》做嘉賓,雖然佢多次俾男友批評廚藝……

    點知嗰日佢炮製嘅魚粥,竟然令大家跌晒眼鏡——個個都話正,蕭正楠都讚好,搞到翠如感動到當場落淚,令大家都嚇咗一跳。

    同場衆人都起哄,叫蕭正楠拎婚戒向翠如求婚,仲話約定喺紅棉道等!

    兩人相戀四年,雖去年曾有傳會旅行結婚,但最終只聞樓梯響,有傳原因是蕭正楠覺得自己要儲夠老婆本,有錢有樓,才有「資格」娶上市公司主席女兒、有「百億千金」之稱的黃翠如,由於至今仍未達標,令女方至今仍嫁杏無期。

    女生青春有限,有指「等了又等」的翠如已無耐性再等下去,向男友逼宮若一年內不結婚,就要重新再將兩人關係定位,看來蕭正楠想留住翠如BB,真的要加把勁!

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / apple daily)

     

    SHARE