【慘過登革熱】女星患罕見病:醫生話香港冇醫呢種病嘅藥

    她接受電話訪問時表示,本要連續三日到灣仔電競騷商演,但騷前一日綵排後,和經理人、結他手一行三人到灣仔一間食肆晚膳,回家後三人不停又屙又嘔兼頭痛、頭暈,初時三人懷疑吃了不潔食物,以為是腸胃炎,只服用成藥止屙,但完成第一場的騷及工作後回到家,Rona病情惡化,要即睇急症及入院。

     

    近期登革熱大爆發,感染個案不斷上升,而跟「蝦頭」楊詩敏撞樣的樂壇新人徐加晴(Rona)雖非中了「登革熱」,但得了香港「罕見病」,不停上吐下瀉,頭痛又見暈,現已留院觀察。

    她說:「結他手屙咗一日好番啲,經理人仲屙緊,我就最大鑊,因為真係不停咁屙水,屙到Pat Pat都赤痛,個肚又似抽筋咁,又發燒,真係頂唔住要入醫院,醫生話我係患咗『Cryptosporidium』(隱孢子蟲),有病原寄生蟲寄生喺腸道,由於呢個病香港好少見,唔可以食抗生素,醫生話香港冇醫呢種病嘅藥,所以提議搵外國嘅專家睇吓我啱食邊種藥,但藥費要成萬蚊港幣。另一個方法係我要留院打止屙針、吊鹽水同葡萄糖水,直至自己好番為止,因為怕我有危險,所以唔可以出院。(咁你會揀邊個方法?)未知呀。」

    問她可會向食肆追究?她說暫不考慮,因為她未證實是跟食肆的食物有關,最心痛是估計要付幾萬元的住院及醫藥費外,還要錯失搵錢機會,她呻:「我接咗電競三場騷,只做咗一場,另外嗰兩場要『嘔』啲歌酬,都成幾萬蚊,仲有嚟緊我會出新歌《我的時代曲》,希望唔好受到影響。」

     

    (on.cc)

    SHARE