【希望警方…】劉德華神色凝重:令到我個心好唔舒服

    萬眾期待嘅劉德華跨年紅館演唱會「My Love Andy Lau劉德華World Tour-Hong Kong」,將會喺今年12月15日至1月3日舉行,Fans等咗8年至等到偶像再喺紅館開騷,自然等到頸到長,所以20場演唱會之前接受信用卡預訂,結果1日之內賣晒所有預訂飛,至於公開發售門票日期,就喺9月4日。

    雖然距離公開發售仲有個幾星期,但各區嘅通利琴行外已經出現排隊黨,不過好多地方只係見到櫈仔、水樽一類嘅死物霸位,人就唔見喇!記者去過尖沙嘴通利琴行,亦只見到紙皮、水樽排隊,人影都唔多見。但係今日凌晨喺柴灣青年廣場卻發生排隊斬人事件。

    就今日傷人事件,華仔透過短片回應,神色凝重嘅華仔話:「今日聽到一個好唔開心嘅消息,傷人嘅事件令到我個心好唔舒服,我希望喜歡我支持我嘅朋友,平平安安去購買演唱會飛,開開心心去睇我嘅演出,我知道每一個有關單位都花咗好多時間,我亦知好難有個好完美解決方式,所以喺呢段時間入面,我哋會盡量去再跟進呢件事,我希望警方兄弟姊妹能夠幫番全港,保護所有市民。當市民喺排隊過程裡面,如果感覺到安全感問題,就要報警,所以我再一次希望大家排隊過程保持冷靜,注意自己安全,你哋嘅安全,令到我開開心心去表演畀你哋睇。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE