【台下引來哄動】古天樂緊張:有能力就會繼續做

    古天樂今日喺灣仔會展出席「第十六屆世界傑出華人獎」頒獎禮,獲許冠文同楊受成頒世界傑出華人獎殊榮,以表揚佢嘅卓越貢獻,著名鋼琴家劉詩昆亦係得獎者之一。

    古仔喺台上領獎時顯得緊張,台下引來哄動,古仔覺得獎項別具意義,事實上都有啲緊張。問佢下一步係咪向博士進發?古仔話:「冇諗咁多,做自己認為做到嘅事,得到呢個獎項已經喜出望外,最重要對得住個獎項,繼續貢獻社會。」有傳古仔喺大陸建第100間學校,佢一聽到就話:「唔回應,關於慈善一向好低調,有能力就會繼續做。」(相關新聞:https://goo.gl/5rYcis
    古天樂 慈善古仔話今次得獎冇特別慶祝,稍後還要工作,而佢主演嘅新片《犯罪現場》會喺今個星期殺青,佢話:「前幾晚拍通宵,有啲攰,踏正農曆七月十四喺亂葬崗開工,過往做電視台或拍電影都好,出郊外拍嘢都會燒嘢食,今次劇組人員就話唔好,驚好多人一齊食,當晚對眼都唔敢通處望,驚唔知會望到啲乜嘢,平安度過咗拍攝。」不過古仔之前拍開《陰陽路》,應該對呢方面好有經驗,佢講笑話:「唔通拍特工戲多就身手非凡咩?咁多年都冇遇過啲古怪事,只係聽多。」

    佢表示之後都要宣傳其他電影,可能只得一、兩日放假,但本身熱愛工作,就算放假都在想工作的事,很難停下來。佢笑指今日來領獎都當放了半日假,今年亦未放過長假,記者話佢係公司老闆,可以批自己放大假?佢笑話:「一陣返去填假紙,睇吓個條友批唔批。(即是邊個?)我囉。」
    (apple daily)
    SHARE