【前夫發聲明】羅霖情緒激動哽咽:我同佢哋講媽咪養唔掂…

    羅霖日前53歲生日,接受傳媒訪問表示擔心身體差,加上要獨力養3名兒子,財政壓力大,6年已支出了500萬喺兒子生活及學費身上,而多年來沒收過任何贍養費,都要自食其力。

    前夫劉坤銘琴日就發聲明反擊羅霖對佢嘅「零贍養費」指控,當中劉坤銘聲稱,已按照12年的離婚協議及法庭的頒令,作出財產處理,包括房產、現金等資產轉移,並已完成支付給對方所有相關金額。除了金錢糾紛,劉坤銘就指對方涉及誹謗,不滿羅霖以受害人身份自居及以孩子作宣傳,並渴望與孩子建立關係,但就遭到前妻破壞。

    剛聯絡到身在大陸工作嘅羅霖,佢指今日星期日,要聽日先會透過律師發聲明,不過佢聽到前夫列出嘅指摘,情緒顯得激動,聲線有點哽咽,表示「有人可以擘大眼講大話」、「自己講大話就畀雷劈」,當中佢最不滿被指控破壞父子關係,佢表示:「我成日都講,男仔係要當爹哋係偶像、榜樣,無論如何,就算唔養你,都係佢哋爹哋,父親節都會提佢哋send message畀佢哋爸爸,係大仔同二仔覺得佢無負父親責任而唔鍾意佢,佢哋有同我講話可以出嚟講番件事,但我想保護佢哋私隱,我同佢哋講媽咪養唔掂,就希望佢哋跟番爸爸,有能力就會接返佢哋返嚟一齊生活,係二仔同佢傾,佢應承咗兩個仔同佢住,之後又經律師要我列出16-18年收入支出畀佢睇。」

    羅霖表示多年來,因離婚同撫養兒子問題,要花費大量金錢透過律師周旋,指雙方律師曾建議可以雙方坐底傾,二人同是教徒有同一個牧師,牧師曾建議去搵佢傾,可以用愛化解呢啲問題,不過對方堅持要發律師信,試過一年可以發10幾封信嚟:「好似試過佢話我唔畀細仔星期六、日同佢出街,要發律師信畀我,有時係細仔唔想同佢出街,想同我去玩,同埋佢都有細仔電話,總知佢有好多錢同時間。」

    對於劉坤銘指一直都有給兒子生活費,指父母都應當承擔,更在回覆中指:「一直無間斷地支付三個孩子的學費,直至三個孩子完成大學。」羅霖就表示:「大仔、二仔每年在美國讀大學都要每人交50萬學費,未計佢哋生活費,佢係每年畀9萬學費畀每一個仔,而細仔學費就係佢畀,不過其他生活費、學習興趣、睇醫生任何費用都係我負責,呢啲全部都有律師證明。」

    針對「零贍養費」言論,劉坤銘講到對方聲明指已根據法庭頒令,已作出財產處理,包括房產、現金等資產轉移,並已完成支付給對方所有相關金額,羅霖就表示多年來都冇物業:「如果有物業,你哋實查到,同埋我唔使要租樓住,佢生意唔好,我借過我多年工作嘅幾百萬積蓄畀佢,甚至要典當手錶,仲有佢冇AE信用卡,我幫佢申請咗附屬卡,嗰啲錢係佢還返畀我。如果我收佢咁多錢,我唔使做得咁辛苦,可以喺屋企湊仔,陪個仔喺美國讀書。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE