【竟然係今屆港姐!】張敬軒突然公佈戀情?

    張敬軒戀情一直備受外界關注,他的緋聞總是離不開「關智斌」。

    直至最近張敬軒開演唱會,更邀請對方做嘉賓,當晚即引來全場轟動!

    當晚無論關智斌或張敬軒講甚麼,觀眾們都一直狂叫!

    但原來是另有其人~

    今屆香港小姐三甲誕生。

    不過其中一位落選港姐卻在這時忽然受到網民關注,她就是港日混血的工藤佑采。競選當晚已被淘汰的佳麗仍需現身台上伴舞,工藤佑希被發現全程黑面,而且跳舞完全無視拍子,態度散漫,其「傲嬌」姿態跟其他保持笑容可鞠的佳麗相當不搭調,更因此而成為網民熱話。不少網民支持她不理大眾目光,夠膽我行我素,甚有性格,更封她為「工藤女皇」!

    工藤佑采一夜爆紅 (左)

    而正喺呢個時候,歌手張敬軒(軒仔)竟然將IG嘅頭像轉咗做工藤佑采,隨即引來大批網民無限聯想。

    而工藤佑采亦好快留意到,仲Cap低咗軒仔IG個版面,並留言寫上韓國女團WonderGirls首歌「I want nobody but you」嘅歌詞。究竟軒仔個account係畀人盜用咗,定還是有其他原因呢?

    情侶頭像?

    有張敬軒粉絲留言話:「唔知軒仔都係咪都想恥笑吓」、「差點以為你公佈戀情,開心得我啊!」等,仲要軒仔快啲畀個交代大家!

    工藤佑采

     

     

     

    (綜合報道 / sina / on.cc)

     

    SHARE