【心灰意冷】周海媚宣佈退出:再見

    近年鍾意返大陸拍劇搵銀嘅周海媚(海味),最近喺電視劇《香蜜沉沉燼如霜》裡面餘演天后荼姚,呢個角色除咗法力無邊之外,仲要係一個大反派,雖然睇到大陸網民都咬牙切齒對天后恨之入骨,仲大讚海味演得好。

    當大家大讚海味演得好嘅同時,唔知係咪有人對海味呢個反派角色入戲太深,有班網民竟然走咗去海味嘅微博,用一啲人生攻擊嘅字眼去鬧爆海味,如「看了這個電視以後覺得你真的好醜」、「大暴牙,噁心死了」、「趕快去把你的大齙牙做了去,演技攔就不說了,牙真是太影響大眾眼睛了」,除咗人生攻擊外,亦有人批評海味演技「感覺不管是生氣還是平靜都只會咬牙瞪眼」、「都老演員了還演成這樣,什麼情緒都要大瞪眼。浮誇粗略。看看隔壁佘詩曼演的壞人。」等等,而讚好同彈爆嘅網民更開始出現罵戰。

    睇見一班網民鬧得咁激烈,搞到海味都心灰意冷,昨日喺微博出post,表示自己會退出微博:「成長於一個母親和外婆都信佛的平凡家庭,我從小受到的教育是,做人要善良,也不能被他人欺負。網絡時代,理解情緒大於客觀的輿論生態;身為藝人,把自己的一切交付到顯微鏡下被凝視也是職業宿命。但當思考被情緒裡挾變成潮水方向,我選擇激流勇退。一生何求,誰計較讚美與詛咒。陌生人你好,感謝你的愛意和乖張(義解「不順」或「不相合」),微博再見,繼續我的地闊與天長。」

    海味更在post中張貼咗一條2分19秒影片,影片中有海味出道至今嘅相片,而最後係寫住「微博,再見」。

    (蘋果日報)

    SHARE