【結婚2個星期】陳凱琳興奮:阿媽我得咗喇!

    新任人妻陳凱琳(Grace)美貌與智慧並重,好快就得到鄭嘉穎垂青,兩個星期前仲順利成爲鄭太!

    但竟然睇得唔煮得,早前上《美女廚房》見真章,嗰道「冥鏹蝦球」真係耐人尋味,「地獄廚神」當之無愧。

    Grace當時要整一道炸蝦球,但炸到燶晒,賣相認真麻麻!

    主持林盛斌(Bob)笑言似囡囡上完烹飪堂後畀爸爸食的賣相,Grace即話有家庭味道。

    果集嘉賓係組合農夫,陸永同C君大彈陳凱琳碟炸蝦球,C君仲話味道令佢諗起先人,更抵死將炸蝦球改名做「冥鏹蝦球」。

    C君評語好搞笑~

    Bob就食完即咳,之後更吐了出來,而,亦有評判指蝦球是生,一眾評判都畀頗為低分。

    不過,話晒已經結咗婚、做人老婆,唔通真係想老公鄭嘉穎冇啖好食咩?

    Grace終於的起心肝學吓廚,佢喺社交網限時動態上載咗一張三餸一湯嘅相,見到有「番茄炒蛋」、「小棠菜炒蝦仁」,仲有「豉油雞」添!賣相真係好吸引,唔知味道又點呢?隻雞都係自己斬?

    一雪前恥嘅佢興奮咁話:「阿媽我得咗喇!多謝好朋友賞面」睇得出心情仲開心過結婚呀!
    「阿媽我得咗喇!多謝好朋友賞面」

    之前Grace仲自嘲對煮飯冇乜天分,不過如今竟然大躍進,入得廚房出得廳堂,愛情嘅魔力真係好偉大呀!

     

     

     

     

    (ig / on.cc)

     

    SHARE