【早前傳秘婚兼有咗】廖碧兒終於現身

    廖碧兒今日在中環現身Viu TV新劇《婚內情》宣傳,今年初三月廖碧兒公開認愛和富二代盧啟賢放閃拍拖,戀事不足半年,七月便公開分訊,之後曾在IG甫收花相,今日廖碧兒認現時單身,早前在加拿大修讀學士學位課程,佢話:「收花相係在溫哥華買花俾自己,花唔使人送。」

    之前有報道話碧兒同盧啟賢拍拖亦煙幕,實則已嫁人(其中一個傳說係法國波爾多酒莊富豪Jean-Charles Cazes),報道仲話佢有咗云云。但今日見碧兒容光煥發,緊身裙唔覺「見肚」。

    至於有冇追求者,碧兒就話:「啲同學好細個,我生得出佢哋。」又話近日過得好開心,讀書和工作有不同壓力,平時上台都會緊張,但讀書面對考試就試過緊張到喊。

    舊愛盧啟賢早前和劉明軒撐枱腳,廖碧兒話唔知對方是誰,係咪因第三者而分手?廖碧兒話:「之前嘅嘢唔提,過去咗,依家好開心。」亦有傳聞話佢結婚去加拿大生B,廖碧兒話都幾好笑。

     

    (apple daily)

    SHARE