【突被指駡】蔣麗莎嬲爆:真係夠晒離譜!我依家抱緊小朋友呀!

    藝人陳浩民經常要返內地工作,老婆蔣麗莎一個湊四個仔女,真係少啲心機都唔得呀!

    呢日蔣麗莎帶細女去溜冰場溜冰,點知就疑似發生「中港矛盾」,同一名女士展開罵戰。原因係咪因為土地問題?!

     

    蔣麗莎先後喺微博上載咗兩段片,片中蔣麗莎冇上鏡,只見到一名束住金髮辮嘅女士勞氣地話:「你想坐OK你講,冇問題!」蔣麗莎聽到就話:「真係夠晒離譜!呢個位畀佢擺電腦。我依家抱緊小朋友呀!」金髮女子就指蔣麗莎坐上佢個袋上面。

    而另一段片,有小朋友因為着溜冰鞋要坐低,蔣麗莎就叫佢坐過啲,唔好坐到部電腦:「佢話有好貴重嘅嘢喺裏面,呢張櫈唔係畀人坐,係畀佢個袋擺電腦。」

    金髮女子繼續話只要蔣麗莎出聲,一定會讓座:「係佢自己盲咋嘛!」不過有其他小朋友要換鞋,金髮女子依然冇讓過座!難怪激到蔣麗莎話:「所有小朋友change shoes都喺呢度,你郁都唔郁。咁樣嘅香港人好犀利,完全冇公德心。」

    蔣麗莎接受訪問,透露帶同四個小朋友到溜冰場,因女兒需要換鞋,她在手抱一個小朋友的情況下找位置幫女兒換鞋,突然被一名女子指罵說:「你要坐低就講啦!我電腦喺裏面好貴㗎!」又拒絕讓座給她。蔣麗莎指自己沒有坐到對方的袋上,自己亦只坐座位邊邊,認為對方不應佔用公共座位:「我同佢講呢個位係畀人換鞋,佢完全唔理我,之後就好似片段咁樣開始鬧喇!」

    蔣麗莎囡囡都冇位坐~

    問到老公陳浩民是否已知道事件?蔣麗莎說:「老公還不知道,他在大陸拍戲。(擔心掀起中港矛盾?)這個與中港矛盾完全扯不上邊,這個是個人素質問題,她並不能代表全香港人她也沒有這個『資格』。我只是就事論事,公共區域不是她家,經過一番理論後她依舊用她的包包霸占公共換鞋區域。我們在地方是很多小朋友滑冰的地方,你能看到後來陸陸續續有老人家,小朋友都有去座,她完全當作沒有看到。還當著我家孩子們的面罵粗口,說我是『八婆』很失禮。公道自在人心,我只對事不對人,今天不管是香港人,美國人還是日本人,我一樣會出聲!」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE