【講到身後事】陳國邦忍唔住喊:我會留低一個最好嘅回憶畀佢

    已為人父的阿邦講到身後事就感觸落淚,說:「其實我哋嘅回憶係構成我哋係一個咩嘅人,可能因為我有個女嘅關係,所以由佢出世到而家,我會做嘅就係我會留低一個最好嘅回憶畀佢。」

    藝人陳國邦(阿邦)和徐肇平於ViuTV劇集《身後事務所》中飾演同性伴侶,而且兩人不乏親密場口。談到拍攝Kiss戲的過程,肇平表示自己拍攝時沒有緊張,皆因阿邦是個好對手,能給予他安全感;阿邦則指他們的Kiss戲都不是基於情慾,反而是像一般「夫婦」日常會做的輕吻。他又大爆兩人其實主動加了更多Kiss戲:「有啲係劇本寫明我哋要Kiss,但係有啲位我哋都覺得係應該要錫一啖,就好似有一幕我哋可以領養到小朋友,咁開心做咩唔錫?」

    提到劇集以「死亡」和「身後事」作為題材,主持要求兩位想一件離世後要為家人留下的物品,已為人父的阿邦就感觸落淚,說:「其實我哋嘅回憶係構成我哋係一個咩嘅人,可能因為我有個女嘅關係,所以由佢出世到而家,我會做嘅就係我會留低一個最好嘅回憶畀佢。」

    而問到肇平最想把回憶留給誰時,他終難忍淚水,哽咽表示希望將回憶留給家姐。他謂從小媽媽都很忙,主要由家姐負責照顧他和哥哥,就算對方和現在的老公拍拖時也要帶着兩個「電燈膽」,到自己長大後才明白家姐的辛苦之處,因而希望把回憶留給家姐。

    (on.cc東網)

    SHARE