【被工藤佑采寸爆】黃心穎:唔想同佢扯上關係

    黃心穎噚日因為講咗落選港姐工藤佑采黑面態度有問題,仲話對佢徹底失望而搞到今日俾工藤喺ig開post爆seed喪鬧,黃心穎最初喺回應傳媒時就表示:「冇乜好回應。I stand on my ground.尊重個舞台、尊重自己。」

    黃心穎之後再補充又話:「節目一早安排咗係咁、我唔信last minute先話要佢哋唔入圍個啲(佳麗)出嚟跳,佢仲要話我借佢上報?真係無乜再想補充、以往嘅參賽者、個個都係好珍惜呢個舞台、留俾自己一個好好嘅回憶。跳好佢、做好自己係應有態度。」

    心穎最後再強調,表示唔想講落去:「我其實唔係好想再繼續講落去,因為我唔係要同佢拗又或者開個罵戰,我係講出我嘅立場…但我覺得冇乜所謂,但我就唔想繼續周璇落去,亦都唔想再去回應。我都唔想同佢扯上關係。」
    Image may contain: 1 person, smiling, standing, mountain, outdoor and nature

    至於心穎男友馬國明對心穎與工藤佑采掀鬧戰,則表示:「其實我唔知發生乜嘢事,希望大事化小,小事化無,無謂再講喇。」

     

     

    (apple daily)

     

    SHARE