【太太最緊張唔係生仔】陳柏宇:剪歪咗咁就一世

    歌手陳柏宇(Jason)到電台宣傳新歌《認真如初》,提到剛上載一條冇着褲的惡搞短片,他笑指冇着褲是重要元素:「呢啲係我先諗到,又唔係犧牲色相,我啲同事慣咗睇我唔着褲周圍走,我成日喺佢哋面前換衫,唔想浪費時間走入房。(女同事有冇投訴?)冇呀,福利嚟㗎。拍片啲人問我拍唔着褲使唔使問過公司先,我話唔使,我係導演嘛!」

    快將成為人父的柏宇坦言不緊張:「應該會剪臍帶,其實我入去(產房)已經係最大鼓勵,如果剪歪咗點算?咁就一世,感覺幾『頻能』。」

    他指太太預產期在10月初,已大致準備好嬰兒用品,只欠一個比較大的沖涼盆:「可能最後都係買個細嘅,或者擺BB喺洗碗盆沖涼,可以企起身嘛。(太太符曉薇好緊張?)唔算好緊張,佢緊張點瘦番多啲。(生多個先收身?)收咗先個惰性冇咁強,已經懶咗咁耐。」

    太太Leanne 下月初預產期 (資料圖片)

    Jason透露BB出世前後約有一星期放假,希望工作時間不太長,讓他有多點時間陪女兒:「我會帶個女出嚟,歡迎你哋湊,自問有經驗、唔驚跌佢落地就隨便。」至於新歌宣傳,他笑言不用太「老正」地介紹,最重要有娛樂性包裝:「所以除褲囉。(下次除埋衫?)唔得,下次笠絲襪喺頭。我好即時性,諗到就拍,一擺低就會唔記得。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE