【老公帶埋孖仔…】楊采妮眼濕濕:我都好感動

    楊采妮(Charlie)到中環出席護膚品活動,佢表示目前正於台灣拍電影,該片乃有動畫成份,係自己產後首齣電影,佢話自己喺宜蘭拍攝時好開心。提到台灣之前受到暴雨影響,Charlie就話宜蘭未受影響,當地好好天,問到可會不捨囝囝去拍戲?佢話:「都會㗎,接拍前我都考慮晒好多嘢,安排好晒,包括請埋保母照顧小朋友,因為孖仔都一歲半,可以自己食嘢,係最好玩嘅時候。我出發去拍戲前,已經日日同佢哋講,媽咪要去拍戲,媽咪要出去呀,雖然唔知佢哋明唔明白,但係呢都會繼續講。」

    Charlie又話,今次劇組安排得好好,整套戲要拍攝一個月,但期間會有空檔俾佢返屋企,所以今日出席活動前,都已經返過新加坡,陪咗啲小朋友去動物園玩。

    Charlie話日前返新加坡時,老公帶定兩個小朋友去接機,佢離遠望到兩個小豆丁跑過嚟,真係感動到眼濕濕:「當時兩個小朋友,見到我嘅時候,就好似小樹熊咁夾住我,我都好感動,哥哥就熱情,一嘢就衝過嚟,反而細佬就慢慢咁行過嚟,仲要我o氹佢囉!」

    提到郭富城(Aaron)太太方媛喺ig貼出囡囡Chantelle彈琴片(https://goo.gl/kPZdmp),Charlie笑言:「我未睇喎,我仲以為佢會跳番part舞,一嚟就跳番part舞㖭!相信佢囡囡一定好靚女。(勸佢生多個?)有個伴都係好事,因為Aaron都好鍾意小朋友,同佢合作《父子》同《浮城》時,戲入面都有小朋友,見Aaron都小朋友都相處得好好,相信佢係一個好爸爸。」

    (蘋果日報)

    SHARE