【終於出院啦!】余德丞:不過坦白講,原來感覺真係好難受

    「無綫男神」余德丞(Dickson)早前踢波暈倒,幸經過一番搶救與治療,最終平安無事。Dickson今日喺ig公布,佢出院喇!佢仲發咗長文多謝身邊嘅人:「生命無 take 2 ,今次咁好彩有多一次機會,我一定會好好珍惜。」

    全文如下:

    我出院啦 🎉 🎉 🎉

    感謝瑪麗醫院既醫生同護士們,見住你地早更完又夜更,又一大早巡房,又每日24小時留意住我既病情,真係辛苦你地!

    感謝我既屋企人,每日擔心我病情既變化,又驚我唔知有咩需要,仲要每日頻頻撲撲幫我準備三餐。

    感謝我公司,我經理人同一班好同事,成日擔心我會鑽牛角尖亂咁唸,一得閒就開解我。

    感謝我既朋友,知我一個人悶,一有空檔就嚟陪我傾計,仲要買埋生果糖水俾我食。

    感謝每一位關心我既你地同支持我既 fans,係唔同既社交平台都見到有好多問候我既訊息。雖然我未能夠一一回覆,不過我絕對感受到你地既心意。

    不過坦白講,原來連續咁多日面對住一樣既三面牆,加埋打唔開既窗,感覺真係好難受!所以我都希望今次之後,我既身體會生生性性,爭一口氣,唔好再令大家擔心。

    醫生話短期之內唔可以做運動住,相信都會係我最唔習慣既。生命無 take 2 ,今次咁好彩有多一次機會,我一定會好好珍惜。俾啲時間,等我休養多一陣,好快我就會重新出發💪🏼 #我只想身體健康 #回家最好不過 #第二生命#comebackstronger#happybirthdaytome #hk #hkig #instadaily#yuts

    (on.cc東網)

    SHARE