【男扮女裝】《延禧攻略》續集竟然有王祖藍份?

    宮鬥劇《延禧攻略》在中港台爆紅,「富察皇后」秦嵐已定於今個月中來港出席品牌活動,相信唔少劇迷都好希望一睹皇后風采。

    有鐵紛着迷到走去翻查乾隆嘅歷史書,發現有兩張清代妃嬪相中人,同藝人林盛斌(Bob)及王祖藍生得好似樣!連Bob同祖藍都覺得似,仲搞笑地話如果開拍續劇希望有份拍,祖藍直頭舉手話想演「富察容音」!

    一直有傳《延禧》會開拍續集,唔少人對「皇后」角色都虎視眈眈。早前有粉絲去翻查乾隆史書,發現當中有兩位清代妃嬪相中人與王祖藍同林盛斌(Bob)生得好似樣,激似度達99.99%,Bob話﹕「如果《延禧攻略》開拍續集,我和祖藍應該要去拍。」祖藍轉帖後回覆﹕「如果有續集,我會爭取『富察容音』這角色!」

    秦嵐昨晚在微博貼咗多張想搶演皇后之位嘅藝人,並留言﹕「既然大家都搶着演皇后,如果有續集,本宮不跟你們搶,皇上的角色留給我就好了……」唔少粉絲紛紛留言,讚秦嵐演活富察皇后一角,所以無論開拍幾多套續劇,都難以有人取代!

     

     

    (綜合報道)

    SHARE