【大讚大肚老婆有義氣】陳柏宇:有少少灼灼哋

    歌手陳柏宇(Jason)孖師妹葉巧琳(Mischa)出席AlipayHK星爍無人店活動,日前一度高燒到近40度的Jason甫受訪就大派定心丸指自己已康復,又搞笑自稱高了2吋,期間還一直挺胸收腹做訪問「扮高」:「係扁桃腺發炎所以發燒,喉嚨都痛痛哋,前一日又食咗壽司,應該係細菌感染,呢排抵抗力差就易中招。」其後更大爆醫生曾懷疑自己有尿道炎:「醫生問我『屙尿痛唔痛?』我覆佢有少少灼灼哋!之後佢都有開抗生素同退燒藥畀我食,食咗就好番。」

    講到要佗B的太太符曉薇親自送院,問到可會驚傳染對方?Jason笑言:「冇得驚,大家都係一齊住,只可以話佢有義氣!」他又憶述當日本來想去做Gym,但攰到郁唔到:「以為係再前一晚操嘢操得好『甘』,搞到肌肉適應唔到先會有微燒,點知今次燒足三日,仲要Cancel(取消)咗兩日嘅工作。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE