【傳羅仲謙打算買樓搵名校網?】楊怡即刻問郭晉安

    藝人郭晉安(安仔)、楊怡等出席劇集《再創世紀》宣傳活動。

    眾人與粉絲玩估字遊戲,林文龍成為被玩對象,楊怡等人將紙張拉近又拉遠,並笑文龍有老花。事後楊怡說:「我冇玩佢呀!係測試佢視力去到咩階段,配副咩眼鏡畀佢。」安仔則說:「佢遠近都睇唔到,但都好呀,我玩遊戲就咩都聽唔到,只係聽到有人嗌『阿姨』!」

    阿怡即笑言是她來自馬來西亞的粉絲在叫她,安仔說:「佢哋仲叫我『腳震安』喎!好慘呀!要糾正佢哋,話晒係TVB小生花旦,一個叫『阿姨』(阿怡),一個叫『腳震安』(郭晉安)!」講到現場Fans叫林文龍做「龍爺」,兩人表示不知原因,安仔說:「佢成日喺片場認細,又話我係前輩,我心諗唔係掛?我哋堂堂後生仔點解要認阿爺,真係要問佢。」

    對於有指楊怡為生BB最近滴酒不沾,她說:「我從來唔喜好飲酒,何來戒酒?依家奶都戒埋。(有傳老公羅仲謙打算買樓搵名校網?)冇呢個計劃,我都要問吓佢,都要問安仔有咩好介紹。(睇大單位?)依家屋企好夠、好舒服。」安仔則表示阿怡將來會是好媽媽,因對小朋友相當緊張。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE