【網民留言話拜託要像媽媽】李亞男宣佈BB性別!

    王祖藍同李亞男結婚3年,一直努力造人,直到今年7月先宣佈造人成功,論成績,唔及好姊妹鍾嘉欣已經湊夠「好」字有一仔一女。
    李亞男8月出活動,當時透露陀B「過咗4個月」,雖然一直都未有宣佈係B仔定B女,但就露過口風,話驚如果係B女會似爸爸。

    咁答案呢?今日李亞男開估,真係陀B女呀!佢喺ig上載咗張孕照,佢雙手呵護住個肚,肚上就寫上「Baby Girl」同兩個心心,佢又留言話:「日小公主陪我開工,佢好乖!」之前擔心囡囡似爸爸,睇嚟都感染到網民,有人幫佢祈禱話「拜託要像媽媽!」其實唔怪得啲網民擔心,因為之前有人查過史書,清朝有兩位妃嬪分別似祖藍同林盛斌,效果出到嚟搞笑又嚇人。

    李亞男今日回覆《蘋果》時話好開心第一胎生女,佢話﹕「男女我都鍾意,不嬲想有囡囡幫佢扮靚,女仔始終黐媽咪多啲吖嘛。其實知道係囡囡時好開心,不嬲想有個女,但都希望第二個係仔啦。現在未買晒bb嘢呀,房裝修緊,最重要佢可以好健康咁出咗嚟,我就放心喇!」

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE