【林峯蜜運中】吳千語就同「百億富三代」施伯雄…

    薛凱琪(Fiona)、吳千語、崔建邦、陸駿光等今日喺銅鑼灣出席一間salon開幕,吳千語被問到舊愛林峯現時同大陸模特兒張馨月拍拖時表示:「同佢仲係朋友,但冇特別聯絡。」

    講到感情生活,吳千語透露現時係單身,提到佢同「百億富三代」施伯雄傳緋聞,吳千語話:「比較少時間了解,但如果有拖拍都好正常,唔會特登保持單身,睇緣份,睇下大家有冇機會相處。」吳千語指現時喺香港拍電影,之後再去橫店拍另一部電影。咁忙咪冇時間了解對方?佢話:「睇佢有冇誠意,時間係互相付出,之前拍拖都係咁大家抽空時間出嚟相處係好重要,我試過4個月返唔到屋企,另一半要明白體諒,不過都幾難。」

    至於Fiona就透露特登推工作嚟支持朋友,佢笑住話:「陣間迫佢分股畀我先。」現時擁有時裝生意嘅Fiona,計劃稍後同大牌子crossover,問到生意回本未?佢表示:「一年已經回晒本,仲有錢賺,但賺幾多就唔可以透露。」雖然已經係小富婆,但佢話負擔大,開支大,「我係一個靠自己嘅女仔,我永遠唔贊成淨係靠男仔,我希望係公一份,婆一份。」Fiona咁叻,怕唔怕冇男仔追?佢話:「我唔需要佢好叻,唔使要好有錢,只要佢愛我、專一就夠。」

    (蘋果日報)

    SHARE