【最記得歐陽震華同劉德華】童星Jacky仔原來已經19嵗喇!

    Jacky仔…………

    係咪一講就知係邊個呢?人稱Jacky仔嘅王樹熹,2004年起就演出多套劇集,細個時候嘅佢,拍劇時表情多多、得得戚戚、演技真摰,成功奪得萬千觀眾芳心!真係大佢少少都會鍾意咗佢!但係點解會冇啦啦講起佢?不經不覺佢已經19嵗喇!

    Jacky仔最近出席活動時,當年趣致模樣無咗,變成乖仔斯文look。

    提到拍過咁多套劇集,邊位演員令佢最深刻印象?Jacky仔諗咗一陣就答,「係歐陽震華,2007年同佢拍《爸爸閉翳》,做佢個仔。真係隔一兩日就見一次,佢成日都同我玩,有時又會教下我。另外仲有劉德華,當年拍《童夢奇緣》我做佢年輕版嘅弟弟,雖然同佢無戲份,但佢都有嚟探我地,又會關心我讀書呀,又會同我玩。」

    小時候可以同咁多巨星合作,真係唔係每位童星都會有嘅經歷。2009年,Jacky仔因為準備升中學開始淡出幕前,突然之間無咗童星嘅光環,會否有點失落?他就話,「我覺得心態要轉變嘅,始終童星長大後就會比較少啲機會拍攝,咁我都覺得學業要緊,始終唔可以忽略。咁而家入咗大學,有機會同時間咪接返,其實做童星對我嚟講係一個幾有趣嘅經驗。」

    而家讀緊城市大學媒體與傳播系嘅佢,依然好熱愛演戲,雖然近年傳媒寒冬,但Jacky仔嗰團火依然無熄,「希望畢業之後可以從事返傳媒行業,我真係好有興趣!」

    希望大學畢業後會娛樂圈都會見到Jacky仔啦!

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / hk01)

     

    SHARE