【仲叫大家要小心】大肚陳嘉寶:一直仔細觀察我的身體狀況、心跳

    藝人陳嘉寶(Anjaylia)去年同富二代兼滑水健將黃頌祈結婚,近日佢喺社交平台透露承認懷孕半年,但呢位大肚婆百無禁忌,除咗飛去峇里見證好姊妹出嫁,又照樣行山做運動!

    佢喺社交網話尋日做完運動去大學同學聚會,話連同學都覺得佢應該休息,但佢就解釋,其實問過醫生意見,話適量運動係可以嘅!佢仲上載咗條鍛煉手臂嘅片段,見着住Bra Top嘅佢,手手腳腳仲好纖瘦,雖然冇正面樣,但見條腰都係粗咗少少,真係得天獨厚。

    佢話:「問了兩個執業多年的專科醫生,她們都異口同聲的對我的運動習慣、強度表示贊同,還建議我千萬不要停呢!另一個關鍵就在於專業的指導了。感恩遇上了非常細心而且擁有多年相關經驗的教練,一直仔細的觀察我的身體狀況、心跳,並根據我的情況為我調整訓練的強度,才讓我能在這幾個月內維持靈活精神,除了整個人更有力量、平衡力大增之外,就連手手腳腳都變得比以往更緊實更細呢!」

    最後Anjaylia溫馨提示大家,叫大家要小心為上,但亦唔好睇少自己嘅力量,可能有意想不到嘅驚喜。

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE