【港姐冠軍馮盈盈禍從口出】前港姐莊思明:成個感覺好Cheap

    前港姐馮盈盈在節目《#後生仔傾吓偈》禍從口出,表示如果港姐嫁個有錢人,會被指「係雞」、「係公廁」言論粗鄙。

    節目中陸浩明先勾起話題說:「如果男仔入贅就畀人話食軟飯。」馮盈盈即說:「如果我哋嫁畀有錢人,就畀人話睇死佢啦!想吊金龜啦!係雞,係公廁!」唔少網民都留言話盈盈身為港姐冠軍,應該要謹言慎行!

    前港姐朱潔儀得知馮盈盈在節目中大談「公廁論」而感到驚訝,她說:「冇聽過人哋咁講港姐,邊度聽番嚟?咁肉酸㗎!以前選美時,啲總監教我哋做港姐要謹言。」其後她表示冇睇該集節目,不方便評論:「不過唔應該宣揚唔真實嘅訊息,因為好多女仔參選港姐真係為咗學嘢,電視嘅威力好大,會影響下一代,有人會跟你、會學。」
    前港姐莊思明對此馮盈盈此番說話大感不該,她說:「唔好話佢係港姐,就算係公眾人物都唔應該係個節目咁講,個節目又咁多年輕人睇,首先對自己個形象唔好,第二會有損香港小姐嘅身份,第三佢會影響到新一代人嘅想法。我唔知佢咁講係咪為咗個節目有效果同埋想Keep住有Noise,但成個感覺好Cheap,佢可以用其他字眼去表達,唔需要用到咁激進嘅字眼,唔好為出位而用呢啲字眼。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE