【龔嘉欣被爆生孖仔】孫慧雪:要植入晶片跟蹤兩個女

    龔嘉欣同孫慧雪今日喺銅鑼灣皇室堡出席Catwalk Show,佢哋同一班小朋友行catwalk,嘉欣大讚小朋友記位好叻,事後佢表示本身好鍾意小朋友,以前有幫張頴康嘅囡囡餵奶,問佢幾時可以生小朋友?嘉欣話:「我都想早啲,但要諗清楚,要揀個合適對象結婚先,我想生兩個,有伴吖嘛,最好年紀近啲,好似我同哥哥相差一年,如果龍鳳胎或者孖胎就最好,一次搞掂;雖然屋企冇呢個基因,但有次上玄學節目,師傅話我生孖仔。」

    阿雪指爸爸同叔叔係孖仔,所以屋企有孖胎呢個基因,佢話:「如果我再生對孖仔就大鑊,生孖女仲慘,老公話會有雙重擔心,要植入晶片跟蹤兩個女,好似打風咁,我要去超市買定BB嘢食。」

    提到阿雪早前喺網上呻,疑似同老公嗌交,佢話:「生咗小  朋友嘅夫妻係咁,大家都好緊張個小朋友,例如報學前班,又會諗報邊間好,用中文定英文面試好,大家都會爭拗,不過最後我會say sorry,因為小朋友喺度,我唔想嗌交。」

    此外,嘉欣最近拍緊新劇《殺手》,同黎耀祥同陳豪有好多肉搏埋身戲,所以搞到周身瘀,佢話:「祥哥好有成績,佢練到有4嚿腹肌,我都有馬甲線,但想多兩嚿腹肌。」

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE