【唔少藝人都畀Like】楊明力撐女友

    前港姐冠軍馮盈盈早前同麥明詩和陸浩明等主持嘅節目《#後生仔傾吓偈》發表「公廁論」,令大家非常嘩然,而身為港姐嘅莊思明亦都直指對方嘅言論好Cheap,唔應該咁講嘢!不過作為盈盈好姊妹嘅麥明詩再度喺網上力撐對方,反問:「何謂Cheap也?」似乎隔空反撃莊思明嘅言論。

    思明喺社交網發文畀所有Haters:「不要再用不負責任的言論去攻擊人,每個人都有自由去表達自己的感受,沒有人是對或錯!你們不容許別人有其他想法,你們會想盡辦法用最毒的字眼去傷害那個不認同你的人!這種思維很恐怖,但我不會畏懼!」之後又話:「我做人從來都係對事不對人,但好明顯有人係對人不對事,不想再講因為無道理可言。」

    佢亦有反擊批評佢嘅網友話:「點解你做人咁冇禮貌?你支持邊個冇人Care但其他人都可以講自己嘅感受!如果得你支持嘅人先可以發表偉論咁不如你搬去北韓,嗰度適合你多啲因為你係接受唔到其他人同你有相反意見!我由頭到尾只係回應咗記者嘅問題講出自己嘅感受,我唔需要全世界人認同我因爲每個人感受都唔同!」

    而作為思明嘅男友楊明都喺網上維護女友,留言:「今日睇有網民不斷人身攻擊思明,我有點驚訝,驚訝嘅係原來有些網民係咁惡㗎?!思明從頭到尾都係對事冇對人,記者問佢聽到呢啲用語喺節目出現有什(甚)麼感覺同見解,佢祇(只)係答咗自己對這些用詞嘅感覺啫,都唔得?唔係咁惡吓嘛!唔通同你哋嘅思維唔同嘅人就係你哋嘅敵人?咁成世人咪好唔得閒?各位大俠,如果真係覺得自己支持嘅想法係有道理嘅,點解唔用你哋嘅鍵盤將你個理由同真理講出嚟,睇吓可唔可以改變到人呢?」

    又指「唔識尊重別人你都會盡量尊重吓自己吖…係咪?」不少藝人都有畀讚。

    (on.cc東網)

    SHARE