【我最窩心的生日禮物】 江美儀好驚喜:我個仔突然嚟探我班

    江美儀即刻喺ig度同大家分享呢份喜悅,佢話:「生日的驚喜,就是我個仔突然嚟探我班,重買咗個蛋糕同我慶祝生日。我最窩心的生日禮物,就是他健健康康站在我面前。」

    早前已經有唔少藝人為江美儀預祝生日~

    今日就係江美儀47歲生日,昨日就依然要開工,但就有男神送驚喜喎,就係大台新一代男神余德丞喇!

    之前先喺電視城巧遇嘟姐(鄭裕玲),好開心咁同嘟姐合照嘅余德丞,轉個頭又好忙咁去開心速遞,就係去送生日蛋糕俾聽日生日嘅「阿媽」江美儀。余德丞同江美儀曾喺劇集《誇世代》合演母子,余德丞就專登買咗個生日蛋糕去到美儀拍攝嘅場地,同佢預祝生日。

    阿媽收到「囝囝」呢份心意當然開心到癲,即刻喺ig度同大家分享呢份喜悅,佢話:「生日的驚喜,就是我個仔突然嚟探我班,重買咗個蛋糕同我慶祝生日。我最窩心的生日禮物,就是他健健康康站在我面前。多謝你呀德丞,多謝你阿六同監制Joe!#有個乖仔同我慶祝生日#有個仔真好#江美儀 #江美人#好好善待自己 #余德丞 #龔嘉欣」。

    同樣有份演《誇世代》嘅張繼聰見到都即時留言向美儀說聲:「Happy birthday!」

    (蘋果日報)

    SHARE