【被爆撻著香港先生】捕獲攬實搭港鐵!

    當時喺大約下晝4點幾,喺旺角向尖沙嘴方向嘅港鐵車廂見到佢哋:「佢哋兩個都幾親密,喺度互動影相,有講有笑,個男仔都高大靚仔,個女仔化咗少少妝,真人都係甜美,佢哋行為舉止似熱戀,互攬之餘又見到個男仔摸佢個頭,最後見到佢哋搭到去尖沙嘴就出閘。」

    21歲嘅中葡混血兒麥嘉欣(Sofia Paiva)舊年代表澳門參加國際小姐,當時網民激讚佢生得標致,被網民推舉為「澳門小姐」,大讚佢靚過應屆香港小姐冠軍雷莊兒,而人氣急升。

    麥嘉欣之前嘅感情狀況,就同澳門藝人沈柏彤拍拖,不過今年3月出活動就講到已回復單身,仲講到早喺去東京參選國際小姐前已醞釀分手。

    話都冇咁快,麥嘉欣o依家已名花有主喇!日前本報讀者洪先生就透過《蘋果》爆相爆片,直擊佢同新男友搭港鐵,片中見到身穿黑色deep V連身裙嘅麥嘉欣,同男友喺車廂舉止親密,女方雙手攬實男友條腰,而男方亦一手攬住麥嘉欣纖腰回禮。片中所見,呢個一副模特兒身形嘅估計有6呎高,企喺5呎7吋高嘅麥嘉欣身邊高足大半個頭,所以麥嘉欣不時要抬頭同佢傾偈。

    本報聯絡過麥嘉欣,問到佢同大隻男友搭港鐵互攬一事,佢直認拍拖,但就冇透露對方身份:「係呀,我o依家拍緊拖,都一齊咗一段時間,我同男朋友無乜話刻意特登隱瞞,無論我哋平時出街、網上平台都係順其自然,我有post過佢嘅相,而佢亦有post過story有我,之前我都有回應過有男朋友,不過可能無乜人留意到。」

    據澳門知情人士爆料,同麥嘉欣拍拖搭港鐵嘅大隻男名叫李嘉豪(Kyle),Kyle係16年國際先生香港代表,佢哋都係透過一個澳門選美聯盟認識。

    李嘉豪今年25歲,身高6呎1,擁有38吋朱古力爆肌,現時係現役甲一排球員,所屬仁濟球會,同時亦有做模特兒,之後殺入娛圈,參演過Viu TV《瑪嘉烈與大衛系列前度》,今年1月,同童愛玲做舞台劇《金星撞火星》演小鮮肉,而且劇中更同大佢20年嘅童愛玲有感情戲。

    二人暗撻近1年,女方更疑似背住澳門男友沈柏彤,一腳踏兩船暗撻Kyle,皆因去年9月接受傳媒時,佢提到同沈柏彤鍾意喺Ig放閃戀事嘅同時,同月就有傳媒影到佢嚟香港睇Kyle有份出賽嘅排球賽事。

    麥嘉欣與沈柏彤分手後即刪走Ig蜜照,之後就未有再喺Ig交代戀事,但佢同Kyle就間唔中喺社交平台放閃,好似上月佢哋就一齊去咗越南,麥嘉欣同Kyle就分別貼咗泳照同旅遊相,而麥嘉欣仲hashtag了#photographer,Kyle亦有留言,麥嘉欣友人就踢爆「攝影師」就係Kyle,可知兩人戀事已係朋友間公開嘅秘密,同埋麥嘉欣成日都喺Ig貼嚟香港玩嘅相,似乎要密密搭船過大海嚟keep住呢段「異地戀」。

    (蘋果日報)

    SHARE