【孖王子甜甜蜜蜜】鄧麗欣:第一次一齊…

    2019春夏米蘭時裝周開鑼,今季多了不少新鮮面孔,鄧麗欣及龔慈恩18歲女兒、「星二代」林愷鈴就首次去時裝周。

    Max Mara騷場則有兩位新鮮人,鄧麗欣(Stephy)由米蘭一路殺去巴黎睇騷,中段更跑去彿羅倫斯玩,和男友王子更會第一次齊齊歐遊,「佢都去巴黎睇騷,但我地唔係睇同一場騷,所以騷就唔會同場,抽時間食飯、碰面囉,第一次一齊歐遊,工作中拍拖囉。」

    首次到米蘭,最想去shopping及四處探索「黎個時4個女仔9個大喼,走個時可能19個喼!」至於新裝,她最like 各類荷葉邊Ruffles,女仔得來又有少許女強人風。

    龔慈恩就全程帶住囡囡Ashley,出入為她安排打點、睇騷時影相,陪做訪問,非常24孝媽咪。「今次嚟係做攝影,佢做野我好少跟住,佢唔鐘意我跟,咁岩好耐無一齊去旅行,所以一齊。前幾年有俾guideline佢,而家佢慢慢長大,應該ok。」

    173cm、高佻靚女的Ashley完騷後依然興奮非常,米蘭她要喪跑8場騷,Max Mara第一場就冬裝上陣,「熱少少啦,為左靚,梗係唔要命啦。」學霸的她已經入讀建築系,「我唔係學霸呀!第一次睇騷,時尚當然係重點,點樣令到個建築物變左場騷,真係大開眼界,都係學習、見識為主。我好鐘意黃色,一見到Kaia(Cindy Crawford 女兒)著到全黃西裝出黎,真係好開心!」

    (蘋果日報)

    SHARE