【二人都覺得係緣分】唐詩詠冧爆留言:你已經成為我最重要嘅人

    唐詩詠留言:「你已經成為我最重要嘅人,事無大小我都一定要同你講先得嘅,我一定要尊重你嘅!」

    杜汶澤老婆田蕊妮將於星期五(28號)踏入41歲,閨密唐詩詠為佢提早慶生,買咗一個好靚嘅生日蛋糕,攬住壽星女啜咗一啖,阿田在社交網晒兩人合照,寫道:「有人問點解你哋兩個會咁好嘅?我哋二口同聲話緣分囉!」

    年頭舉行頒獎禮,「最佳女主角」得獎者係《不懂撒嬌的女人》唐詩詠

    當時喊晒同田蕊妮攬,好姊妹之情令人動容!詩詠喊住話:「一直等緊一個機會多謝佢,佢教我做戲,教我做人,佢成日聽我呻,又肯陪我瞓,佢每次話完我鬧完我之後,最後都會講一句,你要記住你係好好嘅,多謝你田蕊妮小姐,我一路等緊可以喺台上多謝你。」

    阿田比唐詩詠大4年,兩人因合作拍劇集《造王者》認識,做咗好姐妹後無所不談。

    阿田笑言自己係「詢問處」,寫道:「之後事無大小佢都會同我分享,佢唔開心嘅時候,我會擔心佢。佢開心嘅時候,我會戥佢高興。佢會問我好多問題,有時我會懷疑自己額頭係咪寫咗詢問處呢三個字!哈哈!但係當佢有幾日無揾我,無問我嘢我又會好掛住佢!多謝你提前幫我慶祝生日,這是我今年第一個蛋糕,希望我地(哋)大家都健康幸福。I love u.」

    唐詩詠則留言:「田大小姐生日快樂!我祝你快D甩難,唔使再陪我瞓同聽我呻,但係問問題呢方面真係冇辨法,你已經成為我最重要嘅人,事無大小我都一定要同你講先得嘅,我一定要尊重你嘅!」

     

     

    (apple daily)

    SHARE